Time to go !

Nu har det snart blivit dax att röra på sig och iväg till gymmet. Vet inte riktigt vad det blir som jag och Sajmon tänker träna idag, igår var det bröst som vi körde.
Funderar på biceps, trisepc eller rygg idag..
Hinner ni tycka till så hojta, för drar till gymmet vid klocan 6 om en 20 minuter :)

Between, det är många som frågar mig hur jag tränar, vad jag tränar, hur ofta jag tränar, om jag äter kost tillskott ect..
Om det är något ni vill veta om min träning så har ni chansen att skriva och fråga precis vad ni vill veta inom träning över huvudtaget.





Bild från sommaren på gymmet's toa




Schingeling ;*

Kommentarer
Postat av: bella

omg... tror du att du är biffen ?

daah...



kommenterar du bad så kommenterar jag bad.

SOOOPAAAAAAA! :D<333333333

2009-10-07 @ 22:49:19
URL: http://hannabellafrykholm.blogg.se/
Postat av: Ande

hahahaha du är la för fan ingen träningsexpert?x) x)

2009-10-07 @ 23:13:41
Postat av: Anonym

ey du va var det du sa till mig igår på gymmet om visa kroppen?;) hehe

2009-10-08 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0