Skandal, sverige matchen !

Faaaaannnn säger jag bara !

Sheeenna alla bloggläsare !

Igår var det ju Sverige mot Danmark, som vi alla fotbolls älskare och folk som hänger med i värkligeheten vet ju såklart att dommaren va helt sjukt i huvudet, vilka fel bedömningar han gjorde emot Sverigen, SKANDAL !

Vi var iallafall och såg på fotbollen hos bj, med en massa gamla vänner, riktigt trevligt gott och allt, HÄRLIG KVÄLL ;)
Det bjöds på godis, chocklad och en massa soft dricka, sen tog man med sig egen alkodrick
:)
Efter matchen stannade vi och dunka musik och hade massa trevligt i ungefär 1 timma, därefter blev det krogen för dem andre, eftersom att jag blivit utslängd två gånger samma kväll förra helgen så tog jag det chill och gick hem.
Loggade in på msn och hade himla kul tillsammans med Matilda spelade röjj-flaggor eller vad det heter och vad det blev i matcherna kan vi ta en annan gång
 ;D

TACK BOOOYS & Matilda för att ni gjorde min kväll toppen <3



Snygg målning på kinden eller? hahaha..




Schingeling ;*


Kommentarer
Postat av: din bejb :$

snygging! :D<3

2009-10-11 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0