nya skor

hittatade dessa skor som visas nedanför igår :) , himla najs !
Sen hittade jag inget mer speciellt i stan, så det får bli att shoppa i varberg/kungsbacka/göteborg med mammsen snart :)
Behöver inte så värst mycket, typ.. några snygga jeans , tröjor/koftor/tjocktröja och sen så tjötar mamma om att jag måste köpa mig ett par "fin skor" fast jag tycker dock att jag har fina skor, men men .. får la göra som hon säger, bäst så :)<3

Så har min dag sett ut i stort sätt, och nu sitter jag som alltid och pratar med Matilda. Himla go och rolig tjej måste jag säga, alltid kul och speciellt när vi spela röj-flagga eller vad det spelat heter, just nu står det 13-10 till henne iallafall, vi har sagt försten till 15 för bli bjuden på resturang, så får la se vems pengar som ryker :) <3







Schingeling ;*

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaaandra

jag ska till göteborg nästa helg :D

2009-10-16 @ 19:18:49
URL: http://sannndrapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Så har min dag sett ut i stort sätt, och nu sitter jag som alltid och pratar med Matilda. Himla go och rolig tjej måste jag säga, alltid kul och speciellt när vi spela röj-flagga eller vad det spelat heter, just nu står det 13-10 till henne iallafall, vi har sagt försten till 15 för bli bjuden på resturang, så får la se vems pengar som ryker :) <3"



du är skyldig mig en måltid!

2009-12-13 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0