I belive that "this Autumn holiday" is gonna be a great week

YES YES ÄNTLIGEN LOOOOOV AND I AM SO *FUCKING* GLAD TO SAY HAVE A GREAT HOLIDAY !

Idag
har varit en himla skön softa dag ändå, fast än att jag varit i skolan ifrån 8 till runt 11 tiden.
Första lektionen jag hade var Ellära Trefas lektion, gick ganska bra, det är ett sjukt svårt ämne, men fattade iallfall vad Stefan (lärare) gick igenom på tavlan
(y' .
Efter den "roliga" lektionen . *NOt* .. så var det iallafall dax för oss att ha prov i elkungskap grundkurs, om jag inte bara hade tränat så lite som jag gjort så skulle jag spikat MVG lätt, riktigt simpelt, men jag han/orkade inte. Tränade i runt 1 timma igår och det var allt jag förberett mig för på det provet.. wellwell, gick nog bra ändå
! :)

Nu ska jag ta och städa och röja undan på mitt rum så det är fint tills lovet, man vet aldrig vad som händer så rummet ska vara snyggt och prydligt. HAHA nejdå, de blir nog inget besök här inte, fast vill ändå ha de fint :)


Schingeling ;*

Kommentarer
Postat av: simon

peempen:D<33333333

2009-10-27 @ 18:11:18
URL: http://siiimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0