Home makeover...

Först vill jag bara be om ursäkt för att jag varit så himla kass på att uppdatera min blogg, och jag vet att jag lovat er om att uppdatera minst 1 gång per dag ..
Men ibland kan det vara så att man är en himla upptagen MAN .. ;)
Sen har jag haft så himla mycket att göra med
skolan/prov !
Jag tränar en massa och gör en del andra saker på fritiden .. en sak av de jag gjort på min fritid är att jag har gjort en rejäl stor städning på mitt rum..

Det började med om att jag bad mamma om kläder så hon ska alltid muta mig med att göra massa sysselsättningar för att vi ska ut och shoppa, så denna gången sa hon sa att jag skulle göra ett rejält röj bland mina kläder så nu har jag äntligen blivit klar med sorteringen, känns himla skönt.
Har nog
slängt ungefär 15 tröjor, 3-4 tjock tröjor, 7 jeans ect..

Bland dem jeansen så har jag ett par oanvända Evisu jeans om någon skulle vara intresserad :)
Isåfall är det bara att skriva ett mail, med msn ect.. så kan vi fixa det där
(y) !

Vad jag har kvar att göra innan shoppningen med mammsen är att dammsuga, damma, putsa, plocka iordning saker och ting ect.. FYFAN :D

Men men.. vad gör ma inte för lite extra kläder ;D







Schingeling ;*

Kommentarer
Postat av: Sweetgirl forsure

Du har verkligen lyckats bra med din blogg!!:)

hoppas du uppdaterar den lite bättre och kan du

inte lägga upp dem byxan så kanske folk blir intresserad:)

bara ett tips.

2009-10-10 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0